fredag 6 maj 2011

Kommunprofiler sedan ca 1980!

Efter att varit delaktig med både spel och tränarjobb inom kommunfotbollen, så har jag givetvis en egen lista på de spelare i kommunen jag tycker är eller varit de bästa på de olika positioner på planen. Jag spelade inte seniorfotboll innan 1978, men efter det har jag en bestämd åsikt som ser ut som följer.
Målvakter: 1. Anders Jonsson LBK, 2. Christer Gustavsson EIS, 3. Rolf Fransson BODA, 4. Stefan Nyström JIF, 5, Fredrik Arnesson LBK, 6. Axel Karlsson JIF, 7. Håkan Olsson LGoIF, 8. Lars Nyström JIF, 9. Johan Weidner JIF.

Backar: 1. Jan "Tarzan" Fransson LGoIF, 2.Mattias Pavic EIS, 3. Rickard Sandström JIF, 4. Dick Magnusson LBK, 5. Magnus Qvist EIS, 6. Glenn Karlsson LBK, 7. Peter Lagerqvist EIS, 8. David Bergkvist JIF, 9. Per Abrahamsson EIS och 10. Per-Ove Karlsson JIF

Mittfältare: 1. Rasmus Elm JIF, 2. Viktor Elm JIF, 3. Robert Elmgren LGoIF, 4. Måns Söderqvist EIS, 5. Rikard Magnusson LBK, 6. Tommy Petersson JIF, 7. Leif Svensson EIS, 8. Daniel Ahonen BODA, 9. Kent Pumplun BODA och 10. Johannes Åsman LGoIF

Forwards: 1. David Elm JIF, 2. Vasilios Martidis JIF, 3. Branko Kukec LBK, 4. Jonas Svensson VGIF, 5. Bengt Wellrup JIF, 6. Jonny Axelsson LGoIF, 7. Fredrik Bern EIS, 8. Leif Bengtsson ÅFORS, 9. Amir Trnacevic EIS och 10. Mattias Evestål JIF

Skaplig samling spelare!!!

4 kommentarer:

  1. Nu funkar det att kommentera!

    SvaraRadera
  2. Magnus Lundegårdh9 maj 2011 kl. 04:14

    Jag skulle nog ta med Marcus Paalanen ganska högt upp på listan.

    SvaraRadera
  3. Niklas Hällström också

    SvaraRadera