onsdag 13 april 2011

Boråsmyten!

Igår var jag i Borås och hälsade på familjen elm/särnholm. Oerhört trevligt, och att få se och hålla sitt lilla barnbarn var en fantastisk känsla.
Som vanligt de få gånger jag varit i Borås så regnade det! Det må vara en myt att det alltid regnar i Borås, men mina besök har myten alltid kommit ifatt.
David,Minna och Alve bor i en fantastisk lägenhet, gammal stil, stor och smakfullt ljust inrett. Jag tror de kommer trivas ypperligt, plus att de har trevliga grannar och hantverkare ( som tillbringade stor del av dagen med oss ).

Idag fanns den för oss fotbollsälskare "gärdsgårdsmagasinet" bollkallen med som bilaga i Barometern. Där finns allt man behöver veta inför den "riktiga" fotbollssäsongen, dvs den lokala fotbollen i de lägre divisionerna.
De lag jag följer med lite extra intresse är min gamla klubb Johansfors, återigen tippade att ta steget upp i femman. EIS dam, som ser starka ut i år, lycka till Magnus!
Till sist Gullabo/Gullaboås som har ett mycket bra gäng, och med Bertilssons hårda nypor troligtvis tar hem serien!

Till sist tycker jag det var synd att inte publiken på arenan i kalmar fick ta del av att Rasmus var där på den sk invigningen. Jag tror det hade uppskattats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar