tisdag 22 maj 2012

Match efter 14 år!

I söndags var det dags att spela min första match sedan 1998! B-lagsmatch hemma mot Vissefjärda. Jag var inte den mest rörliga på planen, men när jag hade bollen kändes det förvånansvärt bra även om timing och touch saknades emellanåt. Ca timmen blev det innan jag kastade in handduken.
Eftersom även Åke var med och vi båda spelade i backlinjen, så var det en rutinerad backlinje på cirkus 140 år!
I Lördags hade vi besök av familjen Viktor på vasagatan, en som vanligt trevlig kväll med massor av lek med Hugo givetvis.
Igår träffade jag Agnes för första gången, oerhört söt tjej men väldigt liten! Underbart med alla barnbarn.
____
Kalmar FF har det jobbigt just nu, men efter alla rop och klagande över att nanne inte plockar in några ungdomar så kan inte alla medgångssupportrar klaga nu när han äntligen gör det!
Jag var på Helsingborgsmatchen och det är bedrövligt hur lite folk det är på hemmaklacksläktaren, och hur tysta de är när KFF inte lyckas så bra!
De kan börja rannsaka sig själva innan de hoppar på tränare och en viss rydström.
____
David skadad igen, nu i baksidan lår. Han missade därför gårdagens match mot Sundsvall. En säker seger och ett ryck i toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar