lördag 9 juli 2011

Angående gårdagens förlust!!

Att vinna är inte allt, ibland är det till och med lite bättre att förlora. Jag hade turen att förlora Johnnys och mitt delmål i att gissa plats i allsvenskan när hälften av matcherna spelats. Måste bara berätta att den mannen har en hel del oanade talanger och nu har han även visat att han är en riktig mästerkock, något som kommer att utnyttjas med jämna mellanrum av mig. Fick mig serverad en förträffligt god 3-rätters meny med tillhörande viner. Dessutom lyckades han hålla köket skinande rent och inte heller fanns det någon kvarlämnad disk i diskhon. Nu hoppas man bara att alla fotbollslag spelar tvärtemot vad jag tippat, så att jag får njuta av ännu en 3-rätters meny när SM-guldet är utdelat./ Anki           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar